loading...
تورنادو
hossein بازدید : 112 جمعه 28 آبان 1389 نظرات (0)
نسخه 2011 کتاب رکوردهای جهانی موسوم به گینس در برگیرنده رکوردهای جدیدی است که در تمامی آنها جذابیت و تازگی لحاظ شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، در نسخه 2011 کتاب گینس که اخیرا منتشر شده عناوینی همچون درازترین، کوچک ترین، پرقدرت ترین، بزرگترین گنجانده شده است که نقطه مشترک تمام آنها موضوع جذابیت این رکوردها است.

در بین رکورداران جدید جهان گاوی به نام "سوالو" دیده می شود که کوچکترین گاو جهان است و ارتفاع آن از زمین از 80 سانتی متر (معادل قد یک سگ شکاری) بیشتر نمی شود.

کوچک ترین گاو جهان

در ادامه به سگی به نام "بوگی" اشاره می شود که بلندترین زبان را میان سگ های جهان دارد. طول زبان این سگ بیش از 12 سانتی متر اندازه گیری شده است. همچنین به سگی دیگر به نام "آناستازیا" اشاره شده که توانسته 100 بادکنک را طی 45 ثانیه بترکاند و رکوردی در این زمینه برای خود به ثبت برساند.

زبان درازترین سگ دنیا

در بخش بلندترین های کتاب گینس 2011  نام یک مار افعی به نام "فلاوی" وجود دارد که بیش از 7 متر معادل دو دستگاه خوردروی لیموزین طول دارد. فلاوی هم اکنون در باغ وحش کلمبس در ایالت اوهایو آمریکا نگهداری می شود.

در این کتاب همچنین به "سایمون ایلمور" آلمانی اشاره شده که توانسته است در ماه آگوست گذشته 400 عدد نی را درون دهان خود جای دهد به رکورداران جهان بپیوندد.

"کوین فاست" کانادایی هم با کشیدن یک فروند هواپیمای 189 تنی به مسافت 8 متر نام خود را در کتاب گینس سال 2011 به ثبت رسانده است.

در نسخه 2011 کتاب گینس و در یک رده بندی جدید و بی سابقه نام اسبی به نام "دوک" دیده می شود. بر این اساس مالک ایتالیایی این اسب توانسته 29 متر با وجود اینکه دوک بر دو پای عقب خود راه می رفته طی مسیر کند.

در این کتاب به یک سگ دیگر به نام "تاپی" هم اشاره شده که توانسته است طی دو سال در راستای بازیافت زباله ها 26 هزار بطری پلاستیکی خالی جمع آوری کند.


hossein بازدید : 135 جمعه 28 آبان 1389 نظرات (0)
عکس خنده دار از حیوان

عکس خنده دار از حیوان

عکس خنده دار از حیوان

عکس خنده دار از حیوان

عکس خنده دار از حیوان

عکس خنده دار از حیوان

عکس خنده دار از حیوان

عکس خنده دار از حیوان

عکس خنده دار از حیوان

عکس خنده دار از حیوان

عکس خنده دار از حیوان

عکس خنده دار از حیوان

عکس خنده دار از حیوان

عکس خنده دار از حیوان

عکس خنده دار از حیوان

عکس خنده دار از حیوان

عکس خنده دار از حیوان

عکس خنده دار از حیوان

hossein بازدید : 126 جمعه 28 آبان 1389 نظرات (0)

عکس زرافه

عکس سنجاب

عکس های زیبا و خنده دار از حیوانات

عکس های زیبا و خنده دار از حیوانات

عکس های خنده دار از حیوانات

عکس های زیبا و خنده دار از حیوانات

عکس گربه خیس شده

عکس های زیبا و خنده دار از حیوانات

عکس خرگوش متفکر

عکس های زیبا و خنده دار از حیوانات

عکس خنده دار از پاندا

عکس پاندا

عکس های زیبا و خنده دار از حیوانات

عکس موش و گربه

موش

گربه

عکس های زیبا و خنده دار از حیوانات

موش سفید

عکس های زیبا و خنده دار از حیوانات

عکس های جالب و دیدنی از حیوانات

عکس های زیبا و خنده دار از حیوانات

عکس دسته جمعی حیوانات صحرایی

عکس حیوانات صحرایی

عکس های زیبا و خنده دار از حیوانات

میمون با نمک

میمون دوست داشتنی

عکس های زیبا و خنده دار از حیوانات

سگ سرمایی

عکس های زیبا و خنده دار از حیوانات

 

hossein بازدید : 124 جمعه 28 آبان 1389 نظرات (0)

حتما بخوانيد!
مثلث برمودا زماني مطرح شد كه شش هواپيماي نيروي دريايي در پنجم دسامبر ۱۹۴۵ در اين منطقه ناپديد شدند.اين پنج هواپيما كه بنظر مي رسد همزمان ناپديد شده باشنداز پايگاه نظامي هوا دريائي فورت لادرديل فلوريدا ماموريت داشتند تا يك پرواز آموزشي در ناحيه برمودا داشته باشنددر منطقه اي بشكل مثلث كه يك ضلع آن ۱۶۰ مايل بطرف شرق ضلع ديگر ۴۰ مايل بطرف شمال و ضلع سوم آن مسافتي تا پايگاه هوائي بود.در ان زمان برمودا را (مثلث اهريمني) (مثلث مرگ) (درياي هودو) (آرامگاه اقيانوس آتلانتيك) و ديگر نامها مي خواندند.
اسم رمز اين گروه بدشانس پرواز شماره ۱۹ بود كه بعد از ظهر پنجم دسامبر ۱۹۴۵ پايگاه فورت لادرديل را ترك كردند.اين هواپيماها را پنج افسر خلبان هدايت مي كردند و ۹ دانشجوي خلباني كه هر دو نفر آنها توسط يك افسر آموزش مي ديدند.در هر يك از هواپيماها آنها را همراهي مي كردند.البته هيچ يك از دانشجويان تمايلي به اين پرواز نداشتند.هواپيماها از نوع گرومن TBM اونجر تورپدو بودند هواپيماهاي جنگي بمب افكن نيروي دريايي كه براي پرواز بيش از هزار مايل ذخيره سوختي داشتند.درجه هوا ۶۵ درجه فارنهايت بود.ابرها بصورت پراكنده اي در آسمان ديده مي شدند و آفتاب مي درخشيد.خلبان هواپيماي جلوتر هوا را بسيار خوب و مناسب گزارش كرد.مدت پرواز دو ساعت تعيين شده بود هواپيماها رأس ساعت ۲ بعد از ظهر از زمين بلند شدند و همگي در ساعت ۲ و دو دقيقه در حال پرواز بودند.ستوان دريايي بنام چارلز تيلور خلبان هواپيماي جلوئي كه داراي ۲۵۰۰ ساعت تجربه پرواز بود هواپيمايش را بطرف چيكن شاول واقع در شمال بيميني هدايت كرد.براي اولين بار بود كه او وديگر خلبانان در اين منطقه پرواز مي كردند . هيچ دليلي براي نگراني از پديده هاي طبيعي و جوي و ديگراتفاقات ممكن براي آنها وجود نداشت چرا كه خلبان و همراهش بسيار كار كشته و مجرب بودند.اما اتفاق هولناكي درشرف تكوين بود. حدود ساعت سه و ربع بعد از ظهر بعد از اينكه هواپيماها تمرين بمب اندازي را پايان داده و بسوي مشرق در حال پرواز بودند مسئول مخابرات برج مراقبت در پايگاه نظامي فورت لادرديل كه در انتظار گرفتن پيامي درباره زمان تقريبي فرود بود پيامي بدين مضنون از فرمانده گروه پرواز دريافت كرد:
از هواپيماي پيشرو(ستوان چارلز تيلور)به برج مراقبت: يك وضعيت اضطراري ظاهرا ما داريم از مسير خود خارج مي شويم.زمين را نميبينم تكرار مي كنم زمين را نميبينم.
برج مراقبت : موقعيت شما چيست ؟
هواپيماي پيشرو:محل خود را دقيقا نمي دانيم اصلا نمي دانم كجا هستم مثل اينكه گم شده ايم.
ادامه دارد...........

مثلث مرگ :[مثلث شيطاني]

ادمه مطلب حتمأ بخوانيد

علل مختلفي براي اين ناپديد شدن ها تصور شده است بعضي ها آنرا ناشي از تقدير ودست سرنوشت مي دانند. برخي معتقدند امواج جزرومد ناگهاني دريا كه بوسيله زلزله وگوي هاي آتشفشاني ويا حمله هيولاهاي دريائي ايجاد مي شودكشتي ها و هواپيماها را ازمسير خود خارج ساخته ومنهدم مي نمايد و يا بوسيله بشقابهاي پرنده ساير كرات كه براي تحقيق در مورد چگونگي حيات به كره زمين آمده اند دستگير وربوده سده اند.يكي ازعجيب ترين اين فرضيات بوسيله ادگاركايس پيشگو و روانكاوي كه در سال1944 در گذشت بيان شد.وي اظهار داشت دهها هزار سال قبل از كشف اشعه ليزر بوميان اين منطقه از كريستال بعنوان يك منبع انرژي استفاده مي كردند و در منطقه بيميني و در اندروس واقع در دهانه اقيانوس آتلانتيك يعني در باهاما محلي كه ناپديد شدنها روي مي دهد نوع مخصوصي از كريستال وجود داشت.بر طبق اين نظريه منبعي از يك نيروي غير قابل كنترل در اعماق دريا كه از هزاران سال قبل ممكن است وجود داشته علت از كار افتادن دستگاهاي الكترونيكي كشتي ها و هواپيما ها مي شود.!!!!

افرادي كه مطالعات زيادي پيرامون اين پديده(برمودا) داشته اند عموما با اين محدوده براي اين پديده موافقند با وجود اينكه هنوز اين طرح به اثبات نرسيده است.ايوان ساندرسن كه مطالعات زيادي در اين زمينه داشت در كتاب خود ((ساكنين نامرعي)) و ديگر مقالاتش اظهار كرده است كه اين محدوده يك بيضي يا لوزي است كه داراي دوازده شاخه وابسته ديگر در نقاط مختلف جهان است كه درياي شيطان در ژاپن را نيز در بر ميگيرد.

:[عمومي]

مثلث برمودا در غرب اقيانوس آتلانتبك كنار سواحل جنوب شرقي ايالات متحده واقع شده است.در اين ناحيه نيروئي مخرب وغير قابل تصور وجود دارد كه از جمله رازهاي غير قابل توضيح جهاني است.غالباً مثلث برمودا را چنين توصيف مي كنند:ناحيه اي كه بيش از صدها هواپيما و كشتي در هواي و مه الود نابود شده اند.اكثر اين حوادث بهد از سال ۱۹۴۵بوقوع پيوست و بيش از هزاران تن درطي اين سالها در ان جان باخته اند بي آنكه حتي جسد يك نفر و يا قطعه اي از كشتي ها يا هواپيما هاي مفقود شده بر جاي ماند.علي رغم اينكه مسافرتهاي دريايي و هوايي به نسبت گذشته بيشتر شده و تحقيقات گسترش يافته است و تمامي گزارشات و اطلاعات ثبت مي شود ولي اين حوادث مكرراً ادامه داشته و افزايش مي يابد.

اكثر هواپيما ها زماني مفقود شده اند كه تا لحظه ي نابودي ارتباط راديوئي با مقصد نهايي خود داشته و در آن لحظات پيامهاي شگفت آوري مخابره كرده اند .اين پيامها اجمالا بدين مهني است كه ناگهان دستگاهاي دقيق و حساس ناوبري از كنترل آنها خارج شده و عقربه قطب نماهايشان مرتب به دور خود مي چرخد.آسمان صاف ناگهان تيره و مه آلود شده و اقيانوسي كه تا نزديكي آنجا صاف بود ناگهان متلاطم شده است بي آنكه كوچكترين تغييري براي توضيح اين حوادث وجود داشته باشد.

از جمله اين حوادث گروهي متشكل از پنج جنگنده T.B.M بدنبال ماموريتي از پايگاه نظامي هوا دريايي فورت لادرديل در ۵ دسامبر ۱۹۴۵ ناپديد شده اند. هواپيماي مارتين مارتيز يكي از پر قدرت ترين هواپيماهاي نجات دهنده در مواقع اورژانس كه براي نجات آنها فرستاده شد نيز ناپديد گشت و هيچ نشاني از آن بر جاي نماند.ساير هواپيماها از جمله هواپيماي مسافربري كه در آن محل پرواز كرده اند نيز تقريبا بهمان طريق از بين رفته اند.بنظر مي رسد كه گويي ناگهان در يك چاه هوائي سقوط مي كنند.قايق هاي كوچك و بزرگ نيز بدون ايكه نشاني از خود باقي بگذارند نابود شده اند.گويي كه آنها با تمام سرنسينان خود بدنياي ديگري منتقل گشته اند.كشتي هاي بزرگ منجمله مارين سولفور كوئين كه ۱۲۸ متر طول داشت و يوس آس سايكلوپس كه ۹۰ هزار تن وزن و ۳۰۹ سرنشين داشت همگي در اين ناحيه بكلي ناپديد شده اند .اكنون نيز مثلث برمودا بسياري از كشتي ها هواپيماها و مسافران را در خود مي بلعد و اين راز هنوز لاينحل باقي مانده است.بر اساس گزارشات واصله هيچ هواپيما و كشتي اي نتوانسته از اين محل جان سالم بدر ببرد و به مقصد خود برسد

hossein بازدید : 108 جمعه 28 آبان 1389 نظرات (0)
منشور کوروش» به ایران آورده شد
مسئولان سازمان میراث فرهنگی گفته‌اند این اثر تاریخی ۴ ماه در ایران خواهد ماند و برای عموم به نمایش در خواهد آمد.
«منشور کوروش» صبح ۱۹ شهریور از بریتانیا به ایران آورده شد…

.

منشور کوروش

به گزارش «فردا»٬ جان کرتیس٬ مدیر بخش خاورمیانه موزه ملی بریتانیا تحت حفاظت ویژه امنیتی و در محفظه‌ای ویژه به موزه ملی ایران تحویل داده شد.

مسئولان سازمان میراث فرهنگی گفته‌اند این اثر تاریخی ۴ ماه در ایران خواهد ماند و برای عموم به نمایش در خواهد آمد. اکنون این منشور در خزانه موزه ملی ایران قرار دارد و قرار است ۲۰ شهریور به ویترین مخصوص خود منتقل شود.

موزه بریتانیا محل اصلی نگه‌داری منشور کوروش است. مسئولان این موزه در پنج سال گذشته بارها به مسئولان ایرانی وعده داده بودند این منشور را به ایران بفرستند.

قرار بود سال گذشته این منشور در تهران به نمایش در بیاید که مسئولان موزه بریتانیا از ارسال آن بدلیل نگرانی از شرایط امنیتی خودداری کردند.

زمستان سال گذشته وقتی این منشور به ایران فرستاده نشد، رئیس سازمان میراث فرهنگی به موزه بریتانیا مهلت ۲ ماهه‌ای داد که در صورت عدم ارسال این شی تاریخی، تمام همکاری‌های مشترک باستان‌شناسی، برپایی نمایشگاه‌های میراث فرهنگی با انگلستان متوقف شود. وی هم‌چنین خواستار غرامت ۳۰۰ هزار دلاری شده بود.

«منشور حقوق بشر کورش» که نام استوانه کورش نیز شناخته می‌شود، استوانه‌ای سفالین است که در سال ۵۳۹ پیش از میلاد به فرمان کورش دوم هخامنشی، فرمان‌روای وقت ایران ساخته شده است.

دور تا دور این استوانه که ۲۳سانتیمتر طول و ۱۱سانتیمتر عرض دارد، در حدود۴۰ سطر به خط میخی بابلی، مجموعه‌ای از سخنان و فرمان‌های کورش دوم، ملقب به کورش کبیر حک شده است.

آخرین بار این اثر باستانی در جریان جشن‌های ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی ایران در سال ۱۳۵۰ شمسی و به رغم مخالفت دولت وقت بریتانیا برای ۱۰ روز با بیمه‌ای پنج هزار پوندی در موزه برج آزادی به نمایش در آمد.

این استوانه صد و یک سال پیش در کاوش‌های باستان‌‌شناسی پایه‌های یک نیایشگاه باستانی در شهر بابل کشف شد و تا مدت‌ها در دانشگاه «یل» آمریکا نگهداری می‌شد و سرانجام به موزه بریتانیا در لندن منتقل شد.

سازمان ملل متحد در سال۱۹۷۱ آن ‌را به شش زبان رسمی منتشر کرد و هم‌اکنون بدلی از این منشور نیز در مقر این سازمان در شهر نیویورک نگهداری می‌شود.

رئیس سازمان میراث فرهنگی گفته تا کنون تنها منشور حقوق بشر برای ده روز در ایران بوده است. اشاره وی به نمایش این منشور در برج آزادی تهران پیش از انقلاب اسلامی است.

محمدرضا کارگر٬ رئیس موزه ملی ایران در سال ۸۳ برای اولین بار پیشنهاد ارسال این اثر تاریخی به ایران را داده بود. قرار بود منشور کوروش برای یک یا دو سال در ایران بماند.

hossein بازدید : 103 جمعه 28 آبان 1389 نظرات (0)

میوه های خنده دار, خوردنی های خنده دار

میوه های خنده دار, خوردنی های خنده دار

میوه های خنده دار, خوردنی های خنده دار


میوه های خنده دار, خوردنی های خنده دار

میوه های خنده دار, خوردنی های خنده دار


میوه های خنده دار, خوردنی های خنده دار

میوه های خنده دار, خوردنی های خنده دار


میوه های خنده دار, خوردنی های خنده دار


This image has been resized. Click this bar to view the full image. The original image is sized 480x360px and weights 34KB.
میوه های خنده دار, خوردنی های خنده دار

This image has been resized. Click this bar to view the full image. The original image is sized 500x282px and weights 17KB.
میوه های خنده دار, خوردنی های خنده دار

This image has been resized. Click this bar to view the full image. The original image is sized 500x303px and weights 34KB.
میوه های خنده دار, خوردنی های خنده دار

This image has been resized. Click this bar to view the full image. The original image is sized 500x326px and weights 41KB.
میوه های خنده دار, خوردنی های خنده دار

This image has been resized. Click this bar to view the full image. The original image is sized 500x335px and weights 22KB.
میوه های خنده دار, خوردنی های خنده دار

This image has been resized. Click this bar to view the full image. The original image is sized 500x338px and weights 30KB.
میوه های خنده دار, خوردنی های خنده دار

This image has been resized. Click this bar to view the full image. The original image is sized 500x360px and weights 54KB.
میوه های خنده دار, خوردنی های خنده دار


This image has been resized. Click this bar to view the full image. The original image is sized 500x364px and weights 41KB.
میوه های خنده دار, خوردنی های خنده دار

This image has been resized. Click this bar to view the full image. The original image is sized 500x365px and weights 41KB.
میوه های خنده دار, خوردنی های خنده دار

This image has been resized. Click this bar to view the full image. The original image is sized 500x374px and weights 27KB.
میوه های خنده دار, خوردنی های خنده دار


This image has been resized. Click this bar to view the full image. The original image is sized 500x374px and weights 29KB.
میوه های خنده دار, خوردنی های خنده دار

This image has been resized. Click this bar to view the full image. The original image is sized 500x375px and weights 50KB.
میوه های خنده دار, خوردنی های خنده دار


This image has been resized. Click this bar to view the full image. The original image is sized 500x375px and weights 57KB.
میوه های خنده دار, خوردنی های خنده دار

This image has been resized. Click this bar to view the full image. The original image is sized 500x376px and weights 24KB.
میوه های خنده دار, خوردنی های خنده دار


This image has been resized. Click this bar to view the full image. The original image is sized 500x376px and weights 40KB.
میوه های خنده دار, خوردنی های خنده دار


This image has been resized. Click this bar to view the full image. The original image is sized 500x403px and weights 44KB.
میوه های خنده دار, خوردنی های خنده دار


This image has been resized. Click this bar to view the full image. The original image is sized 500x405px and weights 38KB.
میوه های خنده دار, خوردنی های خنده دار

a

This image has been resized. Click this bar to view the full image. The original image is sized 500x500px and weights 50KB.
میوه های خنده دار, خوردنی های خنده دار

This image has been resized. Click this bar to view the full image. The original image is sized 508x334px and weights 44KB.
میوه های خنده دار, خوردنی های خنده دار

مطالب مرتبط :

hossein بازدید : 121 جمعه 28 آبان 1389 نظرات (0)

این تصاویر در آریزونای امریکا برداشت شده است. مار شاهی بیابانی در مدت ۵ ساعت یک سوسمار عظیم جثه را می بلعد. عکاسان برای حفظ آرامش مار در هنگام صرف غذا، اطرافش را با تابلوهای محافظ احاطه کرده اند تا از ماشین های عبوری در امان بماند! (برای دیدن تصاویر به اندازه ی بزرگ بر روی عکس مورد نظر کلیک کنید)

بلعیدن سوسمار توسط مار شاهی بیابانی (عکس)

بلعیدن سوسمار توسط مار شاهی بیابانی (عکس)

برای مشاهده ی بقیه ی تصاویر به ادامه مطلب مراجعه کنید…

بلعیدن سوسمار توسط مار شاهی بیابانی (عکس)

بلعیدن سوسمار توسط مار شاهی بیابانی (عکس)

بلعیدن سوسمار توسط مار شاهی بیابانی (عکس)

بلعیدن سوسمار توسط مار شاهی بیابانی (عکس)

بلعیدن سوسمار توسط مار شاهی بیابانی (عکس)

بلعیدن سوسمار توسط مار شاهی بیابانی (عکس)

بلعیدن سوسمار توسط مار شاهی بیابانی (عکس)

hossein بازدید : 91 جمعه 28 آبان 1389 نظرات (0)

کاریکاتور افراد مشهور,کاریکاتور از چهره ی اشخاص معروف

کاریکاتور

کاریکاتور افراد مشهور,کاریکاتور از چهره ی اشخاص معروف

کاریکاتور

کاریکاتور افراد مشهور,کاریکاتور از چهره ی اشخاص معروف

کاریکاتور

کاریکاتور افراد مشهور,کاریکاتور از چهره ی اشخاص معروف

کاریکاتور

کاریکاتور افراد مشهور,کاریکاتور از چهره ی اشخاص معروف

کاریکاتور

کاریکاتور افراد مشهور,کاریکاتور از چهره ی اشخاص معروف

کاریکاتور

کاریکاتور افراد مشهور,کاریکاتور از چهره ی اشخاص معروف

کاریکاتور

کاریکاتور افراد مشهور,کاریکاتور از چهره ی اشخاص معروف

کاریکاتور

کاریکاتور افراد مشهور,کاریکاتور از چهره ی اشخاص معروف

کاریکاتور

کاریکاتور افراد مشهور,کاریکاتور از چهره ی اشخاص معروف

کاریکاتور

کاریکاتور افراد مشهور,کاریکاتور از چهره ی اشخاص معروف

کاریکاتور

کاریکاتور افراد مشهور,کاریکاتور از چهره ی اشخاص معروف

کاریکاتور

کاریکاتور افراد مشهور,کاریکاتور از چهره ی اشخاص معروف

کاریکاتور

کاریکاتور افراد مشهور,کاریکاتور از چهره ی اشخاص معروف

کاریکاتور

کاریکاتور افراد مشهور,کاریکاتور از چهره ی اشخاص معروف

کاریکاتور

کاریکاتور افراد مشهور,کاریکاتور از چهره ی اشخاص معروف

کاریکاتور

کاریکاتور افراد مشهور,کاریکاتور از چهره ی اشخاص معروف

کاریکاتور

کاریکاتور افراد مشهور,کاریکاتور از چهره ی اشخاص معروف

کاریکاتور

کاریکاتور افراد مشهور,کاریکاتور از چهره ی اشخاص معروف

کاریکاتور

کاریکاتور افراد مشهور,کاریکاتور از چهره ی اشخاص معروف

کاریکاتور

کاریکاتور افراد مشهور,کاریکاتور از چهره ی اشخاص معروف

کاریکاتور

کاریکاتور افراد مشهور,کاریکاتور از چهره ی اشخاص معروف

کاریکاتور

کاریکاتور افراد مشهور,کاریکاتور از چهره ی اشخاص معروف

کاریکاتور

کاریکاتور افراد مشهور,کاریکاتور از چهره ی اشخاص معروف

کاریکاتور

کاریکاتور افراد مشهور,کاریکاتور از چهره ی اشخاص معروف

کاریکاتور

کاریکاتور افراد مشهور,کاریکاتور از چهره ی اشخاص معروف

کاریکاتور

کاریکاتور افراد مشهور,کاریکاتور از چهره ی اشخاص معروف

کاریکاتور

کاریکاتور افراد مشهور,کاریکاتور از چهره ی اشخاص معروف

کاریکاتور

کاریکاتور افراد مشهور,کاریکاتور از چهره ی اشخاص معروف

کاریکاتور

تعداد صفحات : 8

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 73
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4
  • بازدید ماه : 21
  • بازدید سال : 347
  • بازدید کلی : 7,626